ГоловнаЕкономікаБізнес

Україна може залишитися без авіапалива

Митниця створить дефіцит.

Україна може залишитися без авіапалива
Фото: nyugeoconference.wordpress.com

Митниця змінила класифікацію авіагасу і вимагає імпортувати його як "бензин спеціальний", унаслідок чого акциз зросте більш ніж в 6,5 разу, із 30 до 198 євро/тонну, пише "Коммерсантъ-Украина".

Про те, що митниця змінила класифікацію авіапалива, яке імпортують в Україну, в п'ятницю повідомив найбільший постачальник авіагасу "ТНК-ВР Коммерс". Компанія посилається на рішення Східної митниці Державної митної служби від 3 квітня.

Начальник управління адміністрування митних платежів Держмитниці Віталій Зварич уточнив, що рішення ухвалено після спеціального дослідження палива, яке провели в лабораторії Східної митниці. "Аналіз палива показав, що за своїми характеристиками воно ближче до спеціального бензину", - зазначив він.

Унаслідок рішення митниці на ринку виникне дефіцит палива, заявив президент авіакомпанії

"Міжнародні авіалінії України" Юрій Мірошников.

Зараз авіапаливо в країну ввозять два основні постачальники - "ТНК-ВР-Авіа" (паливо Рязанської нафтопереробної компанії та "Славнафта-Ярославнафтооргсинтез") і "Лукойл Ойл" (паливо Волгоградського НПЗ).

Єдиним виробником авіагасу в країні є Кременчуцький НПЗ (контрольований структурами групи "Приват"). "Ми працюємо і з цим НПЗ, але його обсягів виробництва не вистачало для того, щоб покрити попит навіть узимку, а в літні місяці - тим паче", - говорить Мірошников.

Авіагас на українському ринку і так коштує приблизно на $200 дорожче, ніж у середньому по Європі, нагадує він.

У компанії "Інтер-сервіс" (заправляє літаки в

аеропорту "Одеса") підрахували, що через підвищення акцизу авіапаливо подорожчає ще на $250-270/тонну.

Нагадаємо, влітку 2011 року

московські аеропорти зіткнулися з нестачею палива.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram