ГоловнаЕкономікаБізнес

У Дому делікатесів DELIGHT поповнення

Новий, четвертий, магазин мережі Дому делікатесів DELIGHT відкрився в Києві за адресою вул. Старонаводницька, 13 б.

У день відкриття покупців чекала велика кількість приємних сюрпризів: вони могли взяти участь у дегустаціях представлених в магазині продуктів, кожен отримав у подарунок бонусно-дисконтну картку Marcom Priviledge Card Silver, французький шоколад Foullon, норвезьку найчистішу воду ISBRE, натуральний напій Aloe Vera. А ті, хто прийшов до магазину з дітьми, отримали в подарунок натуральні йогурти та молоко, печиво, медяники ручної роботи.

Традиційно асортимент магазинів мережі Дому делікатесів охоплює близько 8000 найменувань продуктів, велика частина яких - це добірні імпортні продукти, і близько чверті - високоякісні вітчизняні продукти. "Асортимент нового магазину на 80% такий самий, як і в магазинах всієї мережі, але він дещо відрізняється від асортименту нашого флагманського магазину на бульварі Лесі Українки, 5, в якому представлені найбільш преміальні продукти, - говорить Генеральний директор мережі магазинів делікатесів DELIGHT Юрій Серебров. - Адже відмінною рисою нового Дому делікатесів на Старонаводницькій є те, що він набуває "домашній" формат. Він вдало поєднує в собі нашу концепцію Дому делікатесів з форматом магазинів "біля дому". - Розрахований він більше на тих людей, які тут живуть, на покупців з навколишніх будинків, і менше - на тих, що приходять з вулиці".

Торгові площі просторого стильного приміщення площею 400 квадратних метрів з гарним природним освітленням, як і в інших магазинах мережі DELIGHT, заповнені всесвітньо відомими продуктами харчування, кращими брендами зі всього світу, делікатесами, з яких готуються найвишуканіші страви. На полицях зібрано найкраще - безліч риби і морепродуктів, різноманітність шинки, сирів і пасти, кращі спеції, свіжі овочі та фрукти, а також продукти кулінарії й випічка власного виробництва. Широко представлена в новому магазині і органічна продукція, яка завжди була пріоритетною для всієї мережі Дому делікатесів.

Новий формат магазину, як вважає Юрій Серебров, зміщує акцент передусім на потреби покупців, які живуть поруч. Саме тому тут ширше представлені товари повсякденного вжитку, необхідні в побуті для будь-якої сім'ї. Новий формат, як вважає керівник мережі, має призвести до того, що покупці магазину здійснюватимуть тут щоденні, постійні покупки, а не тільки періодично закуповуватимуться до свят.

Будь-яку необхідну покупцям інформацію про товари завжди готовий надати висококваліфікований персонал - консультанти і продавці. Вони допоможуть зробити процес закупівель легким і приємним. До речі, в новому магазині кас більше, ніж в інших магазинах. Це не випадково - очікують, що кількість покупців тут буде більшою, ніж в інших магазинах. У магазина прекрасне майбутнє ще й тому, що він знаходиться в новому бізнес-центрі "Царський", який також успішно розвивається. Передбачають, що новий DELIGHT обслуговуватиме також співробітників і гостей офісного центру.

Магазин працюватиме щодня з 9.00 до 23.00.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram