ГоловнаЕкономікаБізнес

Кіно на ТБ заборонили переривати рекламою частіше ніж раз на 30 хвилин

Рада встановила нові правила показу телереклами

Кіно на ТБ заборонили переривати рекламою частіше ніж раз на 30 хвилин

Верховна Рада в четвер 229 голосами ухвалила законопроект, який забороняє телеканалам переривати кінофільми рекламою частіше ніж раз на 30 хвилин. При цьому пускати рекламу під час показу серіалів чи документальних фільмів тепер можна буде не частіше ніж раз на 20 хвилин.

Також 20-хвилинний інтервал ввели для інших телепередач і концертних програм (раніше було 30 хвилин), окрім дитячих і новинних. Для них встановлено 30-хвилинний проміжок між рекламою.

У колишній редакції закону про рекламу сказано, що кіно- і телефільми не можна переривати рекламою, якщо вони йдуть менш ніж 42 хвилини, один раз - якщо йдуть 42-70 хвилин, і двічі - якщо йдуть 70-90 хвилин. Для довших фільмів був установлений стандартний 30-хвилинний проміжок часу.

Цей документ також дає визначення поняття "телепродаж", регламентує телепродаж.

Закон дає можливість Україні долучитися до Європейської конвенції про транскордонне телебачення і виконати вимоги Директиви про аудіовізуальні медіа-послуги.

Нагадаємо, рекламний ринок в Україні 2013 року зріс на 11%, до 10,55 млрд грн. Найдинамічніший сегмент - Інтернет, а найгірша ситуація - у пресі.

Обсяг ТБ-реклами склав 4,44 млрд грн.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram