ГоловнаЕкономікаБізнес

У Росії заявили про серйозні недоліки українського Ан-70

ОАК намагається дискредитувати новітній літак "Антонова"

У Росії заявили про серйозні недоліки українського Ан-70
Фото: mobus.com

Гордість українського авіабудування, військово-транспортний літак Ан-70 має чотири серйозні недоліки, через які його не можна запускати в серійне виробництво. Про це заявив керівник дирекції програм військової авіації Об'єднаної авіабудівної корпорації РФ Володимир Михайлов в ефірі російського радіо, пише "РИА Новости".

"Я політикою в цьому питанні не займався, але коли я прийняв Військово-повітряні сили, Ан-70 рекомендували в серійне виробництво, але я подивився акт - там чотири недоліки, через які не можна, навіть якщо є один із них, рекомендувати в серійне виробництво", - сказав він. Однак що це за недоліки, не повідомляється.

За його словами, ці недоліки не дозволяють командуванню ВПС РФ розглядати Ан-70 як базовий для військово-транспортної авіації, хоча його і внесли в держоборонзамовлення і держпрограму озброєнь до 2020 року.

Михайлов зазначив, що якщо порівнювати Ан-70 та Іл-476 (Іл-76МД-90А, "виріб 476") з точки зору ефективності, вартості та інших параметрів, "машина 476 в два-три рази краще за всіма параметрами, ніж Ан -70".

Нагадаємо, голова "Антонова" Дмитро Ківа заявляв, що Іл-76 не може вважатися конкурентом Ан-70, оскільки нездатний виконувати ті речі, які може український літак. Зокрема, мова йде про посадку на короткі ґрунтові аеродроми і перевезенні всіх основних видів озброєнь і військової техніки. Крім того, Ан-70 майже вдвічі перевершує Іл-76 за економністю.

Створення Ан-70 велося в Україні з першої половини 1990-х років до весни 2014 року. Літак здатний розвивати швидкість до 780 км/год, здійснювати польоти на відстань до 7,8 тис. км і сідати на ґрунтові злітно-посадкові смуги довжиною 600-800 м. Літак укороченого зльоту і посадки здатний перевозити до 300 десантників або 47 тонн вантажів. Вартість Ан-70 - $67 млн.

Зараз "Антонов" займається випуском пасажирських лайнерів Ан-148 і Ан-158, які коштують по $ 25-30 млн. Крім того, підприємство модернізує літаки Ан-32 для Індії, вартість контракту становить близько $ 400 млн.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram