ГоловнаЕкономікаБізнес

Українському Harper's Bazaar удалося уникнути закриття

Холдинг Hearst Shkulev вирішив викупити не одне, а два ЗМІ в Україні

Українському Harper's Bazaar удалося уникнути закриття
Фото: facebook.com/Harpers.Bazaar.Ukraine

Жіночий журнал про моду Harper's Bazaar не закриють разом з "Esquire Украина", National Geographic і Men's Health, які входять у фінський медіа-холдинг Sanoma. Як виявилося, він разом із Cosmopolitan перейде під управління холдингу Hearst Shkulev Ukraine.

Про це розповів президент Hearst Shkulev Media Віктор Шкулєв в інтерв'ю РБК.

"Щодо України ми дійсно прийняли рішення забрати собі два журнали. Спочатку було рішення тільки про Cosmopolitan, але через кілька днів ми прийняли рішення і про Harper's Bazaar, будемо його також випускати. З грудня ми почнемо робити сайт українського Cosmopolitan і візьмемося до роботи над лютневим номером. Приблизно за таким самим сценарієм підемо з Harper's Bazaar. Якщо встигнемо, оскільки потрібно пройти всі формальності, пов'язані з переоформленням реєстрації ЗМІ, то постараємося зробити лютневу обкладинку. Якщо ні, то Harper's Bazaar в Україні вийде під нашим керівництвом у березні", - заявив він.

Шкулєв додав, що український ринок зараз дуже ризикований через різке падіння рекламних доходів. При цьому він додав, що і нинішні видання Hearst Shkulev (журнали Elle і Maxim), і придбані є прибутковими. "Якщо ми вже вирішили залишатися з журналом Elle на українському ринку, то для того, щоб його бізнес був успішнішим, потрібно, на нашу думку, збільшити розмір нашої присутності", - зазначив він.

Нагадаємо, що Sanoma вирішила закрити свої проекти в Україні через складне становище на ринку друкованої преси в Україні та через фінансові проблеми в головній компанії у Фінляндії.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram