ГоловнаЕкономікаБізнес

Підвищення залізничних тарифів не можна проводити на шкоду економіці, - нардеп

МІУ має намір 2016 року підвищити послуги залізниці на 30%.

Підвищення залізничних тарифів не можна проводити на шкоду економіці, - нардеп
Фото: metinvestholding.com

Підвищення тарифів на залізничні перевезення не можна проводити на шкоду вітчизняним товаровиробникам. Про це заявив заступник голови комітету ВРУ з питань транспорту, член фракції БПП Борис Козир.

"Тарифна складова - це насамперед економіка залізниці. І "Укрзалізниця", безумовно, повинна дати розрахунки - потрібно підвищувати тарифи чи ні. Якщо це потрібно, то треба підвищувати якось поступово, щоб не завдати шкоди нашим виробникам - і зерна, і металургійного комплексу. Тому вважаю, що це питання ще вимагає доопрацювання", - цитують Козиря "Українські новини".

Нагадаємо, Міністерство інфраструктури має намір протягом 2016 року підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення на 30%. З 1 січня вантажоперевезення подорожчають на 15%, а з 1 липня - ще на 15%.

Раніше заступник голови фракції БПП Ігор Кононенко заявив, що будь-яка зміна тарифів на вантажні залізничні перевезення буде непрозорою, оскільки зараз "Укрзалізниця" перебуває у стані реформування, в рамках якого запланована інвентаризація всього майна держпідприємства і продаж його непрофільних активів. Тільки після цього можна буде повернутися до питання зміни тарифів. "Коли ми не розуміємо реальної економічної ситуації в "Укрзалізниці", підвищувати тарифи, на мою думку, буде непрозоро", - вважає Ігор Кононенко.

Як повідомляли, фактичні доходи від вантажоперевезень "Укрзалізниці" вищі, ніж у залізничних компаній із сусідніх країн, незважаючи на відмінності в тарифах на залізничні перевезення. Зокрема, на кожній тонні перевезеного вантажу УЗ заробляє на 30-38% більше, ніж транспортна монополія Росії.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram