Державне підприємство "Артемсіль" переходить на прямі продажі продукції торговельним мережам, оминаючи дилерські компанії. Це дозволить знизити вартість солі для кінцевого споживача й одночасно підвищити прибутковість підприємства. Цього тижня готується підписання контракту з однією з найбільших роздрібних мереж - АТБ.
Про це в інтерв'ю "Главкому" розповів в.о. директора ДП "Артемсіль" Володимир Доля.
"Система продажу солі, яка існувала на підприємстві протягом двадцяти років, - через дилерів і за прямими договорами. Обсяги продажів через дилерів рік за роком зростали, а обсяги прямих контрактів скорочувалися. Цю ситуацію треба міняти, і ми вже почали це робити. Я вже провів переговори з АТБ, і цього тижня ми повинні підписати контракт з найбільшою торговельною мережею в Україні", - заявив керівник, додавши, що підприємство підвищує відпускну ціну солі на 15%, однак продукція може подешевшати за рахунок відмови від посередників.
За словами керівника, держкомпанія також готується відкрити логістичні центри в різних регіонах України і наблизити продукцію до кінцевих споживачів. Пілотний проект, швидше за все, відкриють у Києві.
Зараз держпідприємство орієнтоване на пошук нових ринків збуту, замість втраченого ринку РФ, який споживав близько 60% продукції "Артемсолі".
"На 2016-й рік ми хочемо принаймні зберегти минулорічний обсяг реалізації або незначно його наростити. Російську Федерацію спробуємо замінити країнами СНД і далекого зарубіжжя. Для цього працюємо і з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, і з Міністерством закордонних справ - готуємо листи, просимо уточнити потенційних споживачів, розмістити наші пропозиції на торгових майданчиках", - сказав Доля в інтерв'ю.