ГоловнаЕкономікаБізнес

У Києві підбили підсумки першої міжнародної виставки-конгресу E-Export 2016 Пресс-релиз

9 червня в Києві вперше пройшла виставка-конгрес Cross-border e-commerce export Ukraine 2016 (E-Export 2016), на якій лідери українського сегменту електронної комерції і іноземні експерти обговорили проблеми онлайн торгівлі за кордон і шляхи їх вирішення.

E-Export 2016 відкрила Наталія Микольська, заступниця міністра економічного розвитку і торгівлі України - торговий представник України. За її словами, Міністерство економічного розвитку і торгівлі очікує від підприємців конкретних систематизованих пропозицій з проблемних питань і позитивних речей, щоб підтримати перcпективні напрацювання бізнесу.

Під час першої панелі учасники обговорили наявні проблеми онлайн-експорту, моделі зарубіжної інтернет-торгівлі, а також конкретні шляхи подолання бар'єрів для вільного продажу українських товарів на іноземних ринках.

Іншою не менш важливою темою, яка безпосередньо стосується онлайн-торгівлі, стала робота PayPal в Україні. Активісти ініціативи «PayPal for Ukraine» поділилися планами просування свого проекту. Зокрема Ілля Кенігштейн заявив про необхідність привернути увагу головного американського офісу шляхом публікацій у рейтингових ЗМІ США і створення петиції на сайті Білого дому.

Іноземні гості й українські експерти презентували 20 перспективних ринків для роздрібного продажу українських товарів: Китай, Франція, Італія, Чехія, Німеччина, Ізраїль, ОАЕ, Грузія, Азербайджан, регіон Південної Африки, Білорусь, країни Прибалтики, Молдова, країни СНД.

Представники DaWanda (основний handmade маркетплейс у Польщі та Німеччині) і Cdiscount (франкомовний маркетплейс, номер 1 у світі) уперше відвідали Україну і запропонували ексклюзивні умови роботи вітчизняним проектам.

Під час доповідей про українські кейси представники компаній поділилися особливостями роботи на глобальних онлайн-майданчиках: як виникла ідея розпочати діяльність і в чому особливість схеми роботи.

Окрему увагу приділили операційній діяльності транскордонної торгівлі - організації доставки та бухгалтерського обліку. Нова пошта, Meest Group, Укрпошта, Ін Тайм, ICS розповіли про особливості доставки в різні країни світу, які перспективи має ринок. Наприклад, Нова пошта анонсувала* зниження тарифів на міжнародну доставку автомобільним і авіатранспортом. «Наш сервіс працює і для імпорту, і для експорту. Зниження тарифів на міжнародну доставку - це важливий крок до того, щоб доставка по світу стала такою самою доступною і легкою, як доставка по Україні», - розповів Юрій Беневітський, директор Nova Poshta International.

E-Export 2016 відвідали 400 учасників, 49 спікерів презентували доповіді. Паралельно була виставка провідних логістичних і сервісних компаній, які забезпечують вихід на міжнародні ринки.

Виставка-конгрес E-Export 2016 пройшла за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

Партнери - Нова пошта, Meest Express, DHL, Укр-Китай Комунікейшн, Укрпошта, ICS, Prom.ua, Allbiz, Zammler, Promodo, Ін Тайм, Promo.ua.

Організатор - «Ukrainian E-commerce Expert».

* На момент виходу статті компанія вже оголосила про зменшення тарифів на «міжнародку».

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram