ГоловнаЕкономікаДержава

УЗ електрифікує одну ділянку залізниці у 2017 році

Реалізація масштабних планів електрифікації наразилася на нестачу грошей.

УЗ електрифікує одну ділянку залізниці у 2017 році
Фото: http://cfts.org.ua

"Укрзалізниця" оприлюднила дані про перебіг електрифікації залізниць. З відповіді компанії на запит LB.ua випливає, що 2017 року заплановано електрифікувати ділянку «Потоки-Золотонішино», через яку проходять потяги на Полтавський гірничозбагачувальний комбінат.

Протягом 2016 року проводять такі роботи: готується технічно-економічне обґрунтування електрифікації ділянок Ковель - Ізов - держкордон і Бердичів - Житомир, Коростень - Овруч - держкордон. Проектну документацію на електрифікацію ділянки Долинська - Миколаїв надано ДП "Укрдержбудекспертиза" для проведення експертизи.

У 2016 році заплановано завершити ТЕО електрифікації ділянки Ковель - Ізов - держкордон, а у 2017 році - провести експертизу проектної документації.

Електрифікацію ділянки Ізмаїл - Білгород-Дністровський не заплановано. Для початку робіт з електрифікації ділянки Долинська - Миколаїв необхідно залучити кредитну лінію.

У 2016 році за кошти інвесторів заплановано електрифікувати половину станцій Одеса-Порт і Ксенієве.

Нагадаємо, на початку 2015 року Міністерство інфраструктури повідомило, що до 2020 року будуть електрифіковані 838 км колій у напрямку портів Чорного моря і кордонів з Польщею і Білоруссю. Ділянку Долинська-Миколаїв планували електрифікувати до 2018 року, Ковель-Ізов - до 2017-го.

На сьогодні від загальної мережі залізничних доріг електрифіковано 47%, тобто близько 10 тисяч кілометрів. Основною перевагою електричної тяги є висока економічність (унаслідок вищого ККД). Електровоз дозволяє забезпечити більшу тягову потужність. Крім того, немає потреби у сховищах для палива. Серед інших переваг електрифікації - підвищення швидкості на ділянках, пропускної спроможності і безпеки перевезень.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram